برای ارسال پیام آنلاین کلیک کنید
برای بستن کلیک کنید

بازاریابی



مشتری مداری

تاریخ : 396/06/22 ساعت :
نویسنده : علیرضا رفیعی

تعریفی ساده از مشتری مداری:
شاید تعریف ساده برای مشتری مداری، از زبان همه تعریفی یکسان نباشد و شما نتوانید در هیچ کجا و در هیچ منبعی  به دو تعریف مشابه و یکسان در مورد مشتری مداری دست پیدا کنید.
اما طبق تعاریفی که تاکنون توسط صاحبنظران این حرفه در مورد مشتری مداری ارائه گردیده می توان به خلاصه ای از تعاریف تقریبا مشابه دست پیدا کرد.
المانهایی که تا به حال توانسته ایم در مقالات مربوط به مشتری مداری به آنها برسیم تقریبا حکایت از این دارد که مقوله ی مشتری مداری در راستای  اکرام به مشتری هدف گذاری شده است.
چگونه می توان اکرام به مشتری را رعایت کرد؟
اگر تاکنون خود را درگیر مطالعه در مورد مشتری مداری کرده باشید حتما بارها به عبارت رضایتمندی مشتری برخورد کرده اید که بدون متمرکز شدن بر روی این عبارت ناخود آگاه به راههایی برای جلب رضایت مشتری رسیده اید و یا هدفی گردیده برای رسیدن به مشتری مداری ایده آل.
اما آیا راه به خصوصی برای جلب رضایت مشتری وجود دارد ویا در مبحث مشتری مداری راه حل متفاوتی برای آن سفارش شده است.
در مبحث مشتری مداری شاید بتوان قاطعانه گفت که عامل کلیدی  به نام رضایت مشتری وجود دارد که می تواند ارتباط مجدد خریدار و فروشنده را پایه گذاری کند.
قطعا می توان گفت که ادامه ی روند خرید و فروش  در بازه ی زمانی مشخص و در مکانی مشخص تنها می تواند در صورت رضایت مشتری بستگی داشته باشد.
شاید جالب است بدانید تمام ارکان مشتری مداری به گونه ای با یکدیگر در تعادل و تعامل می باشند ضمن اینکه لازم است بگویم جلب رضایت مشتری می تواند عاملی برای تبلیغ کسب وکار شما باشد به این دلیل که رضایت مشتری از شما  اجتماعی به صورت خودکار انجام پذیرد و ناخواسته تبلیغی عظیم از کار و تولید شما در فضای اجتماعی پیوسته به نمایش گذاشته شود.
وقتی صاحب کسب وکار با حسن رفتار خود و کارکنانش  بتواند رضایت مشتری را در خصوص مشتری مداری حفظ کند باید مطمئن باشد که این رضایت حتما از طریق روابط اجتماعی منتشر خواهد شد، این مقوله همان تبلیغ دهانی در فرهنگ عامیانه می باشد که در نهایت به جذب مشتری بیشتر خواهد انجامید.
آیا راه های حفظ وفاداری مشتری از قانون خاصی تبعیت می کند؟
شاید  اگر بخواهیم مشتری مداری را از این منظر ببینیم به راههای  زیادی برای دست یابی به آن فکر خواهیم کرد.
از آنجا که به کار گیری  ترفند مشتری مداری در نهایت به وفاداری مشتری ختم خواهد شد شاید بهتر باشد  طوری رفتار کنید که مشتریان  نسبت به شما و محصولات ویا خدمات شما وفادار باشند.
برای آنکه در مقوله ی مشتری مداری بتوانیم موفق وسر آمد باشیم نیاز است هم از علم بهره ی بسیار برده باشیم و هم از نظر تجربه حداقل مسیر را گذرانده باشیم.
آنچه که مسلم است جایگزینی یکی به جای دیگری قطعا نمی تواند راه را کوتاه کند و اگر شما اینطور فرض کنید حتما  خواهید دید که چگونه در راه خواهید ماند،و این در راه ماندگی همان شکست در قانون مشتری مداری می باشد. این در راه ماندگی یا از تجربه ی کم می باشد و یا از علم کم، اما آنچه که مسلم است همین تجربه ی ناخوشایند می تواند سکوی پرشی باشد برای شما، البته اگر با نگاهی عاقلانه به آن در مقوله ی مشتری مداری توجه نمایید.
یکی از راههای جذب مشتری در حیطه ی مشتری مداری توجه به این نکته می باشد که خدمات و محصولات شما همواره با انتظارات و سطح زندگی آنان همخوانی داشته باشد.
شما اگر به عنوان فروشنده و تولید کننده در صحنه ی تجارت وکسب وکار حضور دارید برای موفقیت در این عرصه نیاز است که بر روی خط مشتری مداری حرکت کنید یعنی در سطحی برای کسب وکارتان فعالیت کنید که به دور از سطح زندگی مشتریانتان نباشد یعنی در محیطی کاملا دوستانه آنها درک کنید.
اما دیگر از چه راهی می توانیم وفاداری مشتری را حفظ کنیم، البته که رعایت قوانین مشتری مداری با شیوه ای شایسته و بیش از انتظار مشتریان می تواند راه مناسبی برای حفظ وفاداری مشتری باشد زمانی که شما محصولات و خدماتی در حد توان مالی مشتری به او ارائه می دهید که بیش از حد انتظار اوست حتما حس خوب اکرام و احترام را در وجودش می نشانید.
 آیا راه های حفظ وفاداری مشتری از قانون خاصی در مشتری مداری تبعیت می کند؟
شاید اگر بخواهیم مشتری مداری را از این منظر ببینیم به کانالهای زیادی برای دست بابی به مشتری مداری برسیم.
از آنجا که وفاداری مشتری  می تواند بهترین راهی باشد که شما را به مشتری مداری اصولی برساند شاید بهتر باشد طوری رفتار کنیم تا واقعا مشتریان وفاداری داشته باشیم، وفاداری مشتریان نسبت به خدمات و محصولات ما می تواند باز خوردهای بی نظیری در دنیای کسب وکار و مشتری مداری برای ما داشته باشد که غیر قابل تصور ما باشد.
برای آنکه در مقوله ی مشتر مداری بتوانیم موفق و سرآمد باشیم کاملا واضح است که هم باید دارای تجربه باشیم و هم از علم کافی و در خوری برخوردار باشیم.
آنچه که مسلم است جایگزینی یکی به جای دیگری نمی تواند گزینه ی مناسبی
یکی از راههای جلب وفاداری مشتری در حیطه ی مشتری مداری توجه به این نکته می باشد که خدمات و محصولات شما همواره با انتظارات و سطح زندگی آنها همخوانی داشته باشد.
شما اگر در حیطه ی کسب وکار در نقش تولید کننده و یا فروشنده جایگاهی را دارا می باشید می توانید بر روی خط مشتری مداری طوری حرکت کنید که از سطح زندگی مشتریان خود دور نباشید
سطح انتظار مشتری چه رابطه ای با مشتری مداری خواهد داشت؟؟
نکته ای که در اینجا باید کاملا واضح به آن اشاره کرد سطح تحمل مشتری در مواقع گوناگون و حساس می باشد، نکته ای که در این مرحله باید به آن اشاره کرد و در مورد آن بحث کرد، زمانی است که برای مشتری قطعا مهم است تا در زمینه ی مشتری مداری گامی باشد برای رضایت مشتری.
رضایت مشتری می تواند در این باشد که به او و زمان او احترام گذاشته اید زمانی که او برای تامین نیازش مجبور به انتظار بوده است.
گاهی نیز به علت خستگی توان انتظار برای مشتری امکان ندارد و یا به علت کم بودن زمان مشتری نمی تواند مدت طولانی منتظر بماند در هر دو صورت قانون مشتری مداری حکم می کند که درخواست مشتری بدون اتلاف وقت صورت پذیرد تا در مقابل با اعتراض مشتری و نارضایتی او در ادامه ی قانون مشتری مداری روبرو نشوید که این رفتار می تواند در محدوده ای که برای حد تحمل مشتری در قانون مشتری مداری تعریف کردیم کاملا قابل درک باشد.
سطح خدمات پیش بینی شده می تواند بیشتر کیفی باشد که دو شاخه ی وفاداری مشتری و اعتراض مشتری را می تواند در خود جا داده باشد که همین موضوع می تواند بسیار محسوس، قانون مشتری مداری را دچار تغییرات کند، تغییراتی که گاهی اوقات می تواند زیاد خوشایند صاحبان کسب وکار نباشد.
تبلیغات دهن به دهن:
مقوله ی دیگری که باید در عنوان مشتری مداری جستجو کنیم تا از فواید و آثار آن مطلع شویم همین تبلیغ دهن به دهن می باشد. این شکل می تواند ناخود آگاه عامل قوی باشد برای شکل دادن به انتظارات و رفتار خریدار .
شاید عامل ا صلی این باشد که ارزیابی کیفیت خدمات برای مشتریان کار مشکلی باشد وهمین عاملی می شود برای اینکه تبلیغ دهن به دهن بهترین راه باشد برای درخواست و رفتار مشتری

مقاله بازاریابی مبتنی بر تفکر

تاریخ : 396/07/17 ساعت :
نویسنده : علیرضا رفیعی

مقاله بازاریابی

بازاریابی مبتنی بر تفکر در مورد کسب و کارهایی که از لحاظ نیازهای مشتری و رضایت آنها پیش میاید گفته میشود

 

. بازاریابی به چند دلیل متفاوت است مانند فروش محصول با ترفندهای و تکنیک ها و گرفتن ذهنیت دیگران برای مبادله پول نقد خود با محصول آن ها


اهداف بازریابی در کشور های پیشرفته

تمام فرآیند کسب و کار بازاریابی بستگی به تلاش جهت کشف و رفع نیازهای مشتری میباشد یا به عبارت دیگر مشتری بابت خرید محصول مبلغ کمتری پرداخت کند و مشتری نیاز خود را با پرداخت هزینه کم تهیه کند


قدم های فرایند بازاریابی مدیریتی

بازاریابی فرایند مدیریتی که از طریق آن کالا و خدمات از مفهوم به مشتری منتقل می شود.

این موارد شامل هماهنگی چهار عنصر به نام 4 P بازاریابی است:

(1) شناسایی، انتخاب و توسعه یک محصول

(2) تعیین قیمت آن

(3) انتخاب کانال توزیع برای رسیدن به محل مشتری

(4) توسعه و پیاده سازی یک استراتژی تبلیغاتی. به عنوان مثال، محصولات جدید اپل توسعه یافته است که شامل برنامه های کاربردی و سیستم های پیشرفته، با قیمت های مختلف بسته به میزان توانایی مورد نیاز مشتری، و در مکان هایی که سایر محصولات اپل به فروش می رسد، فروخته می شود.


درآمد بازاریابی:

درآمد یک بازار یاب یک درآمد تصاعدی است و از پول کمتر با زمان بیشتر به پول بیشتر به زمان کمتر ختم میشود و امروزه بازاریابان در تبلیغات و فروش حجمی کارخانه ها و حتی رونق در بازار نقش مهمی ایفا میکنند و با حذف واسط ها کالا را با مناسب ترین قیمت به دست مصرف کنند ها میرسانند

بازاریابی

اینستاگرام درامد زایی یا سو استفاده

تاریخ : 396/07/17 ساعت :
نویسنده : علیرضا رفیعی

اینستاگرام شبکه جهانی برتر


شبکه اینستاگرام یک راه ساده برای ضبط  به اشتراک گذاری لحظات زندگیست و میتوانید لحظات خوش و شکار عکس ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.


 پیوستن به جامعه بیش از یک میلیارد نفری و اشتراک گذاشتن تمام لحظات هیجان انگیز با دوستان و اعضای خانواده را داشته باشید

 

کسب درآمد از اینستاگرام:  

اینستاگرام خوشبختانه یکی از فضاهایی است که امروزه با استفاده از فالور های زیاد امکان  درج تبلیغات و  پست های دیگران به شما میدهد و شما میتوانید به راحتی در این فضا مجازی کسب درآمد کنید و از دیگر امکانات این برنامه لذت ببرید.

 

 اینستاگرام خانه سودجویان:


 با رعایت نکردن بعضی اصول مانند درج عکس های که مربوط به حیطه خانوادگی افردا میباشند ،موجب میشود که افراد سودجو از عکس های شخصی شما به عنوان وسیله ای برای اعمال ناشایست استفاده کنند.


تاثیرات اینستاگرام بر جوانان:

در آزمایش که در سال های اخیر در بریتانیا انجام شد نشان داد که اینستاگرام بیشترین تأثیر منفی بر سلامت روحی و روانی  جوانان را دارد.


 پس از آن اسنپ‌چت، دومین شبکه  مخرب در بین جوانان بشمار میرود. و محققان طی پژوهش های زیاد دریافته اند که اینستاگرام  موجب تضعیف حافظه میگردد.


شبکه های هم رده اینستاگرام عبارتند از:
٭ ‌بوک
٭توییتر
٭تامبلر
٭ فلیکر

بازاریابی

چرا کسب و کار شما به گوگل وابسته است؟

تاریخ : 396/07/26 ساعت :
نویسنده : علیرضا رفیعی

چرا کسب و کار شما به گوگل وابسته است؟

 

امروزه یک کسب و کار موفقیت آمیز، کسب و کاری است که بهترین ایده ها را با هم ترکیب کرده و بهترین استراتژی های بازاریابی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید در میان رقبا ایستادگی کنید. با استفاده از گوگل که متداول ترین و پراستفاده ترین موتور جستجو در سراسر جهان است می توانید پیشرفت بسیاری کنید. بسیار مهم است که کسب و کارتان را در بالای نتایج جستجو قرار دهید، زیرا بهتر دیده خواهید شد و مشتریان بیشتری را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد.

 

گوگل که محبوب ترین موتور جستجوی حال حاضر جهان است به عنوان وسیله ای برای مشتریان بالقوه در مورد خدمات و یا کسب و کار در دسترس است. بنابراین بسیار مهم است که در بهترین نتایج گوگل باشید. این امر باعث می شود که در کسب و کارتان از رقبای خود پیشی بگیرید.

 

هر زمانی که در گوگل جستجو می کنید ، قطعا همیشه روی لینک های صفحه اول کلیک می کنید، زیرا به نظر می رسد که بیشترین اهمیت را دارند. فقط شاید چند نفر به صفحات جستجوی بعدی گوگل بروند. گوگل ۹ یا ۱۰ نتیجه را در صفحه اول نشان می دهد. اگر شما در میان ۱۰ نفر اول باشید، بیشتر احتمال دارد که کسب و کارتان واضح تر و واقعی تر باشد. بنابراین لازم نیست بگوییم که برای کسب و کار بهتر شما باید در صفحات اول گوگل باشید.

 

در حال حاضر این سوال مطرح می شود که چگونه می توان رتبه بندی وب سایت رابهبود بخشید؟

پاسخ این است که وب سایت شما باید برای موتور جستجوی گوگل بهینه شود، که معمولا به عنوان بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو شناخته می شود. سئو باعث می شود در صورتی که یک عبارت خاص (کلید واژه) در حال جستجو باشد، رتبه وب سایت شما بالاتر از سایر وب سایت ها باشد. بدین ترتیب بهترین فرصت ممکن را برای مشتریان آینده فراهم می کند.

 

سئو چگونه ارزش وب سایت را افزایش می دهد؟

در زیر پنج دلیل عمده برای اینکه وبسایت شما به سئو نیاز دارد را نام برده ایم.

– برای کسب نام تجاری / و به رسمیت شناختن کسب و کار شما
– برای ایجاد اعتماد و جلب توجه بیشتر مشتری
– جذب ترافیک بیشتر و مشتری احتمالی
– رشد بهتر از نظر کسب و کار و نام تجاری
– اطمینان از بیان دهان به دهان

 

جمع بندی پایانی

بله، گوگل برای کسب و کار شما بسیار مهم است؛ زیرا بهترین راه حل برای کسب و کار شما و همچنین برای رشد و پیدا کردن مشتریان جدید است. حتی اگر شما یک کسب و کار قدیمی ایجاد کرده اید وقت آن رسیده است که کسب و کار خود را آنلاین کنید. بهتر است در اینترنت آنلاین حضور داشته باشید تا کسب و کار خود را بدون تا کسب و کار موفقی داشته باشید.

بازاریابی

تفاورت بازاریابی سنتی و مدرن

تاریخ : 396/07/30 ساعت :
نویسنده : علیرضا رفیعی

در متن زیر موارد از تفاوت بازاریابی سنتی و مدرن را خواهیم گفت

    نظر مشتری:

در بازاریابی سنتی یا قدیمی نظرات گروه مشتریان مهم است اما در بازاریابی مدرن نظر تک‌به‌تک مشتریان. در بازاریابی سنتی وقتی نظرسنجی انجام می‌شود نظرات مشتریان و فراوانی آن‌ها در تحقیقات و گزارش‌ها آورده می‌شود نه نظر تک‌به‌تک مشتریان درحالی‌که در بازاریابی مدرن نظر تک‌تک مشتریان کسب و مورد ارزیابی قرارگرفته و در طراحی و ارائه خدمت و محصول موردتوجه قرار می‌گیرد.

 

    تصویر مشتری:

بازاریابی سنتی تصویری روشن از مشتری ندارد؛ اما بازاریابی مدرن به دلیل نیاز به شناخت مشتری و امکانی که فناوری اطلاعات و ارتباطات در اختیار قرار می‌دهد تصویر روشنی از مشتری، نیازها و خواسته‌هایش در بانک‌های اطلاعاتی سازمان داشته و از آن بهره می‌گیرد. توجه به ارتباطات در بازاریابی و امکان ذخیره‌سازی و بهره‌برداری از اطلاعات حاصل از رفتار و خصوصیات مشتری این مزیت را برای سازمان ایجاد می‌کند که مشتریان خود را به‌خوبی بشناسد.

 

    محصول:

برای سازمان‌های پیشین ارائه محصول استاندارد مزیت و سود به همراه داشت؛ اما برای سازمان‌های امروزی تولید انبوه سفارشی سود به همراه دارد. در بازاریابی سنتی محصولاتی استاندارد برای مشتریان طراحی و ارائه می‌شود درحالی‌که در بازاریابی مدرن تولید اگرچه به‌صورت انبوه صورت می‌گیرد اما سفارش هر مشتری در آن لحاظ شده است.

 

    تبلیغات:

در بازاریابی مدرن با توجه به امکانات و رسانه‌های خصوصی مانند اینترنت، ایمیل و تلفن همراه و دیگر فضاهای اختصاصی مجازی برای هر فرد و پشتیبانی بانک‌های اطلاعاتی قوی در این زمینه که فناوری اطلاعات آن را امکان‌پذیر ساخته است ما شاهد تبلیغات اختصاصی برای یکایک مشتریان هستیم. درحالی‌که در بازاریابی کلاسیک تبلیغات برای همه انجام می‌شود حال‌آنکه بسیاری از هزینه‌های تبلیغات مربوط به کسانی می‌شود که نه در بازار هدف قرار داشتند و نه آن را می‌دیدند.

 

    ارتباطات:

در بحث ارتباطات هم ما با دو پدیده جدید در بازاریابی مدرن روبه‌رو هستیم. یکی اینکه سازمان‌ها دیگر اجازه ندارند بدون مجوز از مشتریان با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. حال‌آنکه در نگرش بازاریابی سنتی بدون توجه به این حق مسلم سازمان‌ها به خود مجوز می‌دهند تا بر روی تلفن همراه مشتریان بدون اجازه و آگاهی آن‌ها پیام ارسال کنند. از سوی دیگر در این نگرش تنها به ارتباط یک‌سویه توجه می‌شود درحالی‌که در بازاریابی مدرن تمام تلاش‌ها برای برقراری ارتباطی دوسویه سامان می‌یابد. سازمان‌ها در تلاش‌اند تا مشتریان با آن‌ها تماس بگیرند. در این نوع ارتباط است که یادگیری و شناخت مشتری مسیر می‌شود و می‌توان امیدوار بود که ثبت این تماس‌ها در بانک‌های اطلاعاتی و پردازش آن‌ها در آینده مزیت آفرین شود.

 

    سهم:

در بازاریابی سنتی هدف سهم از بازار است درحالی‌که در بازاریابی مدرن به دلیل اشباع شدن بازارها و رقابت سخت میان رقبا سازمان‌ها به دنبال افزایش سهم خود از سبد مشتریان فعلی هستند. تحقق این سهم به دلایلی چون: هزینه کمتر مشتریان فعلی، وفاداری آن‌ها و تثبیت سودآوری آن‌ها و آشنایی با نیازها و خصوصیات مشتریان تحقق سود سازمان‌ها را بیشتر از گذشته امکان‌پذیر ساخته است.

 

    هدف:

هدف در بازاریابی مدرن با کلاسیک از دو تغییر اساسی برخوردار است. یک اینکه هدف در این بازاریابی توجه به مشتریان سود ده بازار هدف است درحالی‌که در بازاریابی کلاسیک معیاری برای سوده دهی به معنای کنونی آن وجود ندارد و بنابراین بر تمامی مشتریان بازار هدف تکیه می‌شود. از سوی دیگر امروزه نگهداری مشتریان اولویت اول سازمان‌ها است نه جذب آن‌ها.

 

    نگرش به بازاریابی:

درگذشته بازاریابی اصولاً فعالیتی هزینه زا تلقی می‌شد. تبلیغات، تحقیقات، پیشبرد و ترویج و … تماماً فعالیت‌هایی هزینه زا محسوب می‌شدند حال اینکه در شرایط فعلی و بدون انجام درست فعالیت‌های بازاریابی و استراتژی‌های اثربخش امکان بقا و رشد وجود ندارد لذا امروزه بازاریابی یک سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود که در صورت انجام اثربخش و کارای آن می‌توان امیدوار بود که سازمان به اهداف خود نائل آید.

بازاریابی

نرم افزار بازاریابی شرکت MSC

تاریخ : 396/08/10 ساعت :
نویسنده : علیرضا رفیعی

بازاریابی نرم افزار شرکت Back:


ارائه دهنده راه حل Valid USA، Inc.، یک شرکت تابعه متعلق به VALID SA، با خوشحالی اعلام کرد که مالکیت نرم افزار بازاریابی (MSC) را به پایان رسانده است.

نرم افزار MARKETING CompanyMSC یکی از پیشگامان مشتری محور ارائه دهنده راهکارهای بازاریابی بسیار موثر پایگاه داده است که به شرکتها کمک می کند تا درآمد مشتری را افزایش دهند و بازده بازاریابی خود را به حداکثر برسانند. MSC در سال 1975 تاسیس شد و پیشگام اولیه در صنعت بازاریابی پایگاه داده بود و تخصص زیادی در مدیریت، دقت و تجزیه و تحلیل داده های مشتریان خود داشته است. MSC به طور عمده مدیریت پایگاه داده های جامع و گسترده خود را برای مشتریان خود برای پیاده سازی چند کانال بازاریابی مبارزات انتخاباتی. راهکارهای مشتری مرکزی MSC عبارتند از:

ـ طراحی پایگاه داده و مدیریت داده های بزرگ در مقیاس
ـ دقت و صحت داده ها

ـ مدیریت دایره المعارف

ـ مدل سازی

ـ تقسیم بندی و تجزیه و تحلیل داده های قابل پیش بینی

ـ گزارش گیری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در زمان واقعی

ـ مدیریت ایمیل و استقرار بازاریابی موبایل و SMS.

طیف گسترده ای از خدمات مشتری محور شامل اجرای و مدیریت بازاریابی مبتنی بر رویداد، برنامه های وفاداری و سایر خدمات دارای یک پایگاه مشتری بسیار وفادار  که شامل شرکت های مشهور و شناخته شده در سراسر صنایع مختلف می شود.
 MSC خود معتبر و MSC تمرکز و فرهنگ متمرکز بر مشتری را به اشتراک می گذارند و با یکدیگر تکنولوژی، مشتریان و توانایی های متفاوتی را به کار می گیرند تا بتوانند صنعت بازاریابی دیجیتال 140 میلیارد دلاری را بهتر کنند. قابلیت های کلیدی

MSC عبارتند از: توزیع بازاریاب دیجیتالی با کارایی بالا و تجزیه و تحلیل داده های ارزش افزوده برای بهبود وضعیت بازار مشتری. راه حل های کامل MSC برای شناسایی مشتری و مدیریت درازمدت در تمام کانال های رسانه ای، از جمله تلفن همراه، اس ام اس و راه حل های ایمیل مکمل قابلیت های موجود معتبر است

بازاریابی

نرم افزار بازاریابی شرکت MSC

تاریخ : 396/08/10 ساعت :
نویسنده : علیرضا رفیعی

بازاریابی نرم افزار شرکت Back:


ارائه دهنده راه حل Valid USA، Inc.، یک شرکت تابعه متعلق به VALID SA، با خوشحالی اعلام کرد که مالکیت نرم افزار بازاریابی (MSC) را به پایان رسانده است.

نرم افزار MARKETING CompanyMSC یکی از پیشگامان مشتری محور ارائه دهنده راهکارهای بازاریابی بسیار موثر پایگاه داده است که به شرکتها کمک می کند تا درآمد مشتری را افزایش دهند و بازده بازاریابی خود را به حداکثر برسانند. MSC در سال 1975 تاسیس شد و پیشگام اولیه در صنعت بازاریابی پایگاه داده بود و تخصص زیادی در مدیریت، دقت و تجزیه و تحلیل داده های مشتریان خود داشته است. MSC به طور عمده مدیریت پایگاه داده های جامع و گسترده خود را برای مشتریان خود برای پیاده سازی چند کانال بازاریابی مبارزات انتخاباتی. راهکارهای مشتری مرکزی MSC عبارتند از:

ـ طراحی پایگاه داده و مدیریت داده های بزرگ در مقیاس
ـ دقت و صحت داده ها

ـ مدیریت دایره المعارف

ـ مدل سازی

ـ تقسیم بندی و تجزیه و تحلیل داده های قابل پیش بینی

ـ گزارش گیری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در زمان واقعی

ـ مدیریت ایمیل و استقرار بازاریابی موبایل و SMS.

طیف گسترده ای از خدمات مشتری محور شامل اجرای و مدیریت بازاریابی مبتنی بر رویداد، برنامه های وفاداری و سایر خدمات دارای یک پایگاه مشتری بسیار وفادار  که شامل شرکت های مشهور و شناخته شده در سراسر صنایع مختلف می شود.
 MSC خود معتبر و MSC تمرکز و فرهنگ متمرکز بر مشتری را به اشتراک می گذارند و با یکدیگر تکنولوژی، مشتریان و توانایی های متفاوتی را به کار می گیرند تا بتوانند صنعت بازاریابی دیجیتال 140 میلیارد دلاری را بهتر کنند. قابلیت های کلیدی

MSC عبارتند از: توزیع بازاریاب دیجیتالی با کارایی بالا و تجزیه و تحلیل داده های ارزش افزوده برای بهبود وضعیت بازار مشتری. راه حل های کامل MSC برای شناسایی مشتری و مدیریت درازمدت در تمام کانال های رسانه ای، از جمله تلفن همراه، اس ام اس و راه حل های ایمیل مکمل قابلیت های موجود معتبر است

بازاریابی

بازاریابی نوین

تاریخ : 396/08/10 ساعت :
نویسنده : علیرضا رفیعی

بازار یابی

فرایند مدیریتی که از طریق آن، کالا و خدمات از مفهوم به مشتری منتقل می شود. این شامل هماهنگی چهار عنصر به نام 4 P بازاریابی است:

(1) شناسایی، انتخاب و توسعه یک محصول،

(2) تعیین قیمت آن،

(3) انتخاب کانال توزیع برای رسیدن به محل مشتری، و

(4) توسعه و پیاده سازی استراتژی تبعیض آمیز.

به عنوان مثال، محصولات جدید اپل توسعه یافته اند تا شامل برنامه های کاربردی و سیستم های پیشرفته، با قیمت های مختلف بسته به میزان توانایی مشتری مورد نظر و در مکان هایی که سایر محصولات اپل به فروش می رسد، به فروش می رسند.
به منظور ارتقاء دستگاه، این شرکت نخستین آن را در رویدادهای فناوری برجسته کرد و در وب و تلویزیون به شدت تبلیغ می شود.


بازاریابی مبتنی بر تفکر در مورد کسب و کار با توجه به نیازهای مشتری و رضایت آنها است. بازاریابی از فروش به این دلیل متفاوت است (به گفته استاد بازنشستگی دانشکده بازرگانی هاروارد Theodore C. Levitt) "فروش خود را با ترفندها و تکنیک های گرفتن مردم برای مبادله پول نقد برای محصول خود واین مربوط به ارزش هایی که مبادله در مورد آن است صدق میکند.


 و این همانطور که بازاریابی غیرمستقیم انجام می میشود فرایند کل کسب و کار را به عنوان یک تلاش محکم و یکپارچه برای کشف، ایجاد، تحریک و رفع نیازهای مشتری مشاهده نمی کند. " به عبارت دیگر، بازاریابی کمتر برای خرید مشتریان برای پرداخت محصول خود است، زیرا تقاضای آن محصول را برآورده می کند و نیازهای مشتری را برآورده می کند.

بازاریابی

اپل apple

تاریخ : 396/08/11 ساعت :
نویسنده : علیرضا رفیعی

اپل شرکت یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که مقر آن در کاپرتینو، کالیفرنیا است

که طراحی، توسعه و فروش الکترونیک مصرفی، نرم افزار کامپیوتر و خدمات آنلاین را طراحی می کند.

محصولات شرکت  اشامل:

رایانه لوحی iPad، رایانه شخصی رایانه شخصی، پخش کننده آی پاد قابل حمل آیپاد، ساعت هوشمند اپل واچ، پخش کننده رسانه دیجیتال Apple TV و بلندگوی هوشمند HomePod است.

 نرم افزار مصرفی اپل شامل سیستم های MacOS و سیستم عامل iOS، پخش کننده رسانه iTunes، مرورگر وب Safari و مجموعه های خلاقیت و بهره وری iLife andiWork می باشد. خدمات آنلاین آن شامل iTunes Store، theiOS App Store و Mac App Store، Apple Music و iCloud است.


تاسیس اپل:

اپل توسط استیو جابز، استیو ووزنیاک و رونالد وین در آوریل 1976 برای توسعه و فروش رایانه های شخصی تاسیس شد. این کمپانی در ژانویه سال 1977 به عنوان Apple Computer ثبت شد و فروش کامپیوترهای آن، میزان قابل توجهی از رشد و رشد درآمد شرکت را به خود اختصاص داد. در عرض چند سال، آنها یک کارمند از طراحان کامپیوتر استخدام کرده بودند و خط تولید داشتند.

اپل در سال 1980 به موفقیت مالی فوری رفت طی چند سال آینده، اپل کامپیوترهای جدیدی را با رابط کاربری گرافیکی نوین عرضه کرد و تبلیغات تجاری بازاریابی اپل برای محصولاتش، تحسین پذیرفته شد. با این حال، برچسب قیمت بالای محصولات و عناوین نرم افزاری محدود باعث مشکلات شد، و همچنین مبارزه با قدرت بین مدیران اجرایی شرکت. جابز از اپل استعفا داد و شرکت خودش را تاسیس کرد. همانطور که بازار برای رایانه های شخصی افزایش یافته است، رایانه های اپل به دلیل محصولات با قیمت پایین تر از رقبا، به ویژه آنهایی که با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت عرضه می شوند، کاهش می یابد.

روند اپل:

تا اواخر سال جاری اپل تا زمانیکه اپل کارهای بیشتری را انجام می داد، CEOGil Amelio در سال 1997 تصمیم به خرید شرکت مشاغل برای بازگرداندن او کرد. جابز موقعیت خود را به عنوان مدیرعامل به عهده گرفت و روند بازسازی وضعیت اپل را آغاز کرد، که شامل باز کردن فروشگاه های خرده فروشی اپل در سال 2001، ساخت شرکت های نرم افزاری متعددی برای ایجاد مجموعه ای از عناوین نرم افزاری بود و برخی از تکنولوژی های سخت افزاری مورد استفاده در رایانه های خود را تغییر داد. .
این دوباره موفقیت را دید و به سودآوری بازگشت. در ژانویه سال 2007، جابز اعلام کرد که اپل کامپیوتر، شرکت خواهد شد به شرکت اپل تغییر نام داد که منعکس کننده تمرکز متمرکز آن به لوازم الکترونیکی مصرفی است و اعلام کرد آیفون، که تحسین منتقدان و موفقیت های مالی قابل توجهی را اعلام کرد. در اوت 2011، جابز به علت عواقب سلامت به عنوان مدیرعامل، اخراج شد و تیم کوک مدیر عامل جدید شد. دو ماه بعد، جابز درگذشت، و انتهای یک دوره برای این شرکت را مشخص کرد.

اپل بزرگترین شرکت فناوری اطلاعات دنیا با درآمد و دومین تولیدکننده بزرگ تلفن همراه جهان پس از سامسونگ است. در فوریه 2015، اپل اولین شرکتی است که بیش از 700 میلیارد دلار ارزش دارد. این شرکت در اکتبر سال 2016 با 116000 کارمند تمام وقت کار می کند و از سال 2017 تاکنون 498 فروشگاه خرده فروشی در 22 کشور را اداره می کند. این فروشگاه iTunes را که بزرگترین خرده فروش موسیقی در جهان است، اداره می کند. از ژانویه 2016، بیش از یک میلیارد محصولات اپل در سراسر جهان به طور فعال استفاده می شود.

درآمد اپل:

درآمد سالانه اپل در سال مالی 2016 215 میلیارد دلار بود. این شرکت دارای سطح بالایی از وفاداری به نام تجاری است و بارها و بارها به عنوان برند برتر دنیا شناخته شده است. با این حال، انتقاد قابل توجهی در مورد کارهای کارکنان پیمانکاران و شیوه های محیط زیست و تجاری آن، از جمله مبانی مواد اولیه، دریافت می شود.

بازاریابی

اپل apple

تاریخ : 396/08/11 ساعت :
نویسنده : علیرضا رفیعی

اپل شرکت یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که مقر آن در کاپرتینو، کالیفرنیا است

که طراحی، توسعه و فروش الکترونیک مصرفی، نرم افزار کامپیوتر و خدمات آنلاین را طراحی می کند.

محصولات شرکت  اشامل:

رایانه لوحی iPad، رایانه شخصی رایانه شخصی، پخش کننده آی پاد قابل حمل آیپاد، ساعت هوشمند اپل واچ، پخش کننده رسانه دیجیتال Apple TV و بلندگوی هوشمند HomePod است.

 نرم افزار مصرفی اپل شامل سیستم های MacOS و سیستم عامل iOS، پخش کننده رسانه iTunes، مرورگر وب Safari و مجموعه های خلاقیت و بهره وری iLife andiWork می باشد. خدمات آنلاین آن شامل iTunes Store، theiOS App Store و Mac App Store، Apple Music و iCloud است.


تاسیس اپل:

اپل توسط استیو جابز، استیو ووزنیاک و رونالد وین در آوریل 1976 برای توسعه و فروش رایانه های شخصی تاسیس شد. این کمپانی در ژانویه سال 1977 به عنوان Apple Computer ثبت شد و فروش کامپیوترهای آن، میزان قابل توجهی از رشد و رشد درآمد شرکت را به خود اختصاص داد. در عرض چند سال، آنها یک کارمند از طراحان کامپیوتر استخدام کرده بودند و خط تولید داشتند.

اپل در سال 1980 به موفقیت مالی فوری رفت طی چند سال آینده، اپل کامپیوترهای جدیدی را با رابط کاربری گرافیکی نوین عرضه کرد و تبلیغات تجاری بازاریابی اپل برای محصولاتش، تحسین پذیرفته شد. با این حال، برچسب قیمت بالای محصولات و عناوین نرم افزاری محدود باعث مشکلات شد، و همچنین مبارزه با قدرت بین مدیران اجرایی شرکت. جابز از اپل استعفا داد و شرکت خودش را تاسیس کرد. همانطور که بازار برای رایانه های شخصی افزایش یافته است، رایانه های اپل به دلیل محصولات با قیمت پایین تر از رقبا، به ویژه آنهایی که با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت عرضه می شوند، کاهش می یابد.

روند اپل:

تا اواخر سال جاری اپل تا زمانیکه اپل کارهای بیشتری را انجام می داد، CEOGil Amelio در سال 1997 تصمیم به خرید شرکت مشاغل برای بازگرداندن او کرد. جابز موقعیت خود را به عنوان مدیرعامل به عهده گرفت و روند بازسازی وضعیت اپل را آغاز کرد، که شامل باز کردن فروشگاه های خرده فروشی اپل در سال 2001، ساخت شرکت های نرم افزاری متعددی برای ایجاد مجموعه ای از عناوین نرم افزاری بود و برخی از تکنولوژی های سخت افزاری مورد استفاده در رایانه های خود را تغییر داد. .
این دوباره موفقیت را دید و به سودآوری بازگشت. در ژانویه سال 2007، جابز اعلام کرد که اپل کامپیوتر، شرکت خواهد شد به شرکت اپل تغییر نام داد که منعکس کننده تمرکز متمرکز آن به لوازم الکترونیکی مصرفی است و اعلام کرد آیفون، که تحسین منتقدان و موفقیت های مالی قابل توجهی را اعلام کرد. در اوت 2011، جابز به علت عواقب سلامت به عنوان مدیرعامل، اخراج شد و تیم کوک مدیر عامل جدید شد. دو ماه بعد، جابز درگذشت، و انتهای یک دوره برای این شرکت را مشخص کرد.

اپل بزرگترین شرکت فناوری اطلاعات دنیا با درآمد و دومین تولیدکننده بزرگ تلفن همراه جهان پس از سامسونگ است. در فوریه 2015، اپل اولین شرکتی است که بیش از 700 میلیارد دلار ارزش دارد. این شرکت در اکتبر سال 2016 با 116000 کارمند تمام وقت کار می کند و از سال 2017 تاکنون 498 فروشگاه خرده فروشی در 22 کشور را اداره می کند. این فروشگاه iTunes را که بزرگترین خرده فروش موسیقی در جهان است، اداره می کند. از ژانویه 2016، بیش از یک میلیارد محصولات اپل در سراسر جهان به طور فعال استفاده می شود.

درآمد اپل:

درآمد سالانه اپل در سال مالی 2016 215 میلیارد دلار بود. این شرکت دارای سطح بالایی از وفاداری به نام تجاری است و بارها و بارها به عنوان برند برتر دنیا شناخته شده است. با این حال، انتقاد قابل توجهی در مورد کارهای کارکنان پیمانکاران و شیوه های محیط زیست و تجاری آن، از جمله مبانی مواد اولیه، دریافت می شود.

بازاریابی