برای ارسال پیام آنلاین کلیک کنید
برای بستن کلیک کنید

خانه >> صفحه قبلی >>

متن اس ام اس SMS تبلیغاتی

متن اس ام اس SMS تبلیغاتی

کد مطلب : 432 نویسنده : خانم عباسی تاریخ 1397/02/15 ساعت 15:08:17

متن اس ام اس SMS تبلیغاتی

متن اس ام اس SMS تبلیغاتی می‌تواند موضوعی چالشی برای کسب و کارهای مختلف باشد.

محتوی پیامک و ساختار متن آن می‌بایست طوری باشد تا بیشترین تأثیر را بر روی مخاطبین پیامک داشته باشد. شما بسته به اینکه برای چه محصول و یا چه خدماتی قصد ارسال پیامک دارید، باید از متن خاص صنف خود استفاده کنید اما نگارش پیامک برای تمام محصولات و اصناف به یک نحو است.

اصول و قواعد نگارش متن اس ام اس تبلیغاتی

1- به جای استفاده از کلمات تخصصی متن SMS تان ساده و صمیمی باشد : در متن پیامک تبلیغاتی خود از کلماتی که جزو واژه‌های تخصصی کسب و کار شما محسوب می‌شوند، استفاده نکنید.

این احتمال را درنظر بگیرید که مخاطبین پیامک شما از اینگونه کلمات تخصصی بی‌اطلاع باشند. شاید مخاطبین پیامک شما اطلاعات چندانی در مورد آن کلمه تخصصی نداشته باشند اما واقعا به خدماتی که شما ارائه می‌دهید نیاز دارند ولی چون متوجه مفهوم کلمه ‌ای که در متن پیامک استفاده کرده‌اید نمی‌شوند، بنابراین، پیامک و خدمات شما را نادیده می‌گیرند.

2- استفاده از علائم نوشتاری : در نگارش متن اس ام اس تبلیغاتی، قسمت‌های مهم و حائز اهمیت را بین یکی از علائم { ، * ، قرار دهید.

استفاده از این علائم، به این علت است که در نگارش پیامک متنی، قابلیت پر رنگ کردن Bold))، کج نوشتن  (Italic) یا خط کشیدن(Underline) زیر کلمات وجود ندارد.

3- تاثیر کلمات ابتدای متن را فراموش نکنید: چند کلمه ی ابتدای متن حتی از شماره فرستنده پیامک هم مهم تر است. این به آن معناست که شما با کلمات ابتدای متن پیامک میتوانید مخاطب را جذب کنید تا باقی متن پیامک شما را بخواند.

پس سعی کنید از کلمه های صمیمی تر و دوستانه تر در ابتدای متن استفاده کنید و بیشتر از کلمه هایی که در عین صمیمیت در صنف خودتان باشد .

چطوری ؟

توجه ! توجه !

دوست من!

این ها میتوانند مثال هایی برای این موضوع باشند.

4- ساختار متن پیامک: در نظر داشته باشید که متن پیامک تبلیغاتی شما نباید خیلی طولانی باشد، به این دلیل که خواندن تک ‌تک پیامک‌ های تبلیغاتی از حوصله‌ی افراد خارج است.

 اصل مطلب در پیامک تبلیغاتی یعنی اینکه دقیقا نام محصول یا خدمت و یا جشنواره خرید و میزان تخفیفی که قرار است به مشتریان جدید شما داده شود را بنویسید.

بنابراین شما می‌بایست ۴ قسمت مهم را با ترتیبی که در زیر آمده است، در پیامک خود درج نمایید:

  •     قسمت اول: شعار و برندی که مختصر و جذاب باشد ، به معرفی شما به مردم کمک زیادی خواهد کرد و پیام شما با اهمیت‌تر از سایر پیامک های تبلیغاتی برای مخاطبین پیامک می‌شود.
  •     قسمت دوم: پس از انتخاب شعار تبلیغاتی یا استفاده از برند در ابتدای متن، می‌توان ویژگی‌ها و خصوصیات کالاها یا خدمات را ذکر کرد.
  •     قسمت سوم: چنانچه خدمات شما به گونه‌ ای است که مخاطبین پیامک می‌توانند محصول خود را سفارش دهند یا می‌توانند با ارسال شماره خاصی، شماره خود را در سیستم شما ثبت کنند، روش آن را در قسمت سوم پیامک درج نمایید.
  •     قسمت چهارم: در قسمت آخر متن پیامک، شماره تماس، آدرس سایت و یا لینک شبکه اجتماعی خود را بنویسید.

این کار در جلب اعتماد مشتری و جذب آن تأثیر بالایی خواهد داشت.

 

 

 

 

دیدگاه ها


همیار پرداز آسایش

ثبت نظر جدید