برای ارسال پیام آنلاین کلیک کنید
برای بستن کلیک کنید

خانه >> صفحه قبلی >>

نکات بازاریابی برای کمک به رشد نام تجاری شما در اینستاگرام

نکات بازاریابی برای کمک به رشد نام تجاری شما در اینستاگرام

کد مطلب : 363 نویسنده : رضا اسعدی تاریخ 1396/06/09 ساعت 14:28:25

نکات بازاریابی برای کمک به رشد نام تجاری شما در اینستاگرام

تاثیرات در افزایش فالوور اینستاگرام

1. از ابزارهای Instagram رایگان استفاده کنید. Instagram فقط شروع به ساختن پروفایل های کسب و کار کرد که به شدت آشکارا نمایه های کسب و کار فیس بوک را نمایان می کند، با تماس با تماس های بزرگ، به کاربران اجازه می دهد تا ایمیل ها، تماس ها و یا متن کسب و کار را به اشتراک بگذارند. همراه با گزینه تماس، نمایه های کسب و کار به تجزیه و تحلیل دسترسی دارند، یا به عنوان آنها آنها را، Insights، به کاربران دسترسی به داده های تصور و تعامل. اگر از حساب کاربری Instagram خود برای کسب و کارتان استفاده می کنید، ممکن است بخواهید تبدیل نمایه شخصی خود را به نمایه کسب و کار کنید تا بتوانید از این گزینه ها استفاده کنید. هرچه بیشتر در مورد چگونگی ارتباط کاربران با محتوای خود درک کنید، بهتر است که بتوانید تنظیمات خود را برای بهبود تعامل خود انجام دهید.

2. صلیب تبلیغات Instagram را ارتقا دهید. آیا می توانید به راحتی پیروان Instagram جدید که قبلا علامت تجاری خود را دوست دارند اضافه کنید؟ ارسال در سراسر دیگر پروفایل های اجتماعی خود را - فیس بوک، توییتر، LinkedIn، و غیره - و آنها را دعوت به دنبال مشخصات خود را نمایش مشخصات عمومی. آنها در حال حاضر شما را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند، به طوری که آنها به طور مشخص در مورد آنچه که شما ارائه می دهند علاقه مند هستند، بنابراین راه دیگری برای ارتباط اجتماعی با نام تجاری خود به آنها بدهید.

3. مخاطبان خود را غرق نکنید. شما میخواهید به اندازه کافی ارسال کنید که نام تجاری شما مرتبط با آن است، اما در عین حال نمیخواهید بطور مرتب پست کنید که پیروانتان را غرق کنید و به حساب خود پایان دهید، زیرا احساس می کنید دائما در چهره شما هستند. یک فرمول جادویی ارسالی وجود ندارد که برای هر نام تجاری کار کند. شما باید آزمایش کنید و ببینید که چگونه مخاطبان شما پاسخ می دهند. به عنوان یک نقطه شروع، پیشنهاد می کنم دو مرتبه روزانه، روزهای متناوب روز را برای پیدا کردن زمانی که بالاترین مشاغل شما را می گیرد، ارسال کنید. سپس شروع به آزمایش بیشتر و کمتر در هر روز می کنید، واقعا با توجه به تعامل. هنگامی که نقطه شیرین خود را پیدا می کنید، کار متوقف نمی شود - به دلیل افزایش زیر شما مجبور خواهید بود تنظیم کنید. بهینه سازی فرکانس پست یک کار پایان ناپذیر است.

4. تعامل با پیروان به جرقه رشد. اگر کسی وقت خود را صرف نظر از یکی از پست های شما می کند، دو ثانیه برای پاسخ دادن و تشکر از آنها. این تعامل ساده می تواند یک مشتری وفادار و همچنین یک ترویج کننده شگفت انگیز از نام تجاری خود را ایجاد کند. این کار به رشد افزایش فالوور اینستاگرام شما کمک میکند و  همچنین، راههایی را برای پیروانتان برای ارتباط با پستهایتان ترکیب کنید. ساده، "برچسب سه دوست شما که این را دوست دارند" می تواند به سرعت نام تجاری خود را در مقابل یک مخاطب بزرگتر قرار دهد و همچنین جذب پیروان جدید شود. از آنجا که آنها را از طریق یک دوست به نمایه Instagram معرفی می کنند، مقاومت کمتری وجود دارد و در نتیجه بسیاری از کاربران برچسب خورده تحت نمایه شما قرار می گیرند.

5. یک هشتگ تعاملی ایجاد کنید. ایجاد یک هشتگ تعاملی یک راه عالی برای ایجاد تعامل فوری است - فقط مطمئن شوید که از هشتگها به نحوی درست استفاده می کنید. استراتژی بسیار ساده ای که من برای بعضی از مارک های بزرگتر که مشغول به کار آنها هستم استفاده می کنم ایجاد یک هشتگ است که مشتریان از آنها برای تگ کردن عکس های آنها با محصول که فقط خریداری کرده اند استفاده می کنند. به عنوان مثال، ایجاد یک هشتگ که شرکت شما می تواند جستجو کند تا عکس های مشتریان خود را با محصول خود دوباره پست کند دو کار انجام می دهد:     این باعث می شود بیشتر طرفداران شما از هشتگ استفاده کنند و تصاویر خود را با محصول خود ارسال کنند زیرا آنها می خواهند بر روی صفحه شما برجسته شوند     هر بار که کسی با استفاده از هشتگ خود پست می کند، همه ی پیروان خود را به شرکت و محصول (ها) می رساند - تبلیغات رایگان!

6. محتوا را از سایر حساب های مربوطه حذف کنید. اگر شما پیدا کردن آن سخت است برای ارائه محتوای کافی برای پاسخگویی به نیازهای شما، در نظر گرفتن مجدد محتوای از حساب های دیگر مربوط به اینستاگرام. فقط مطمئن شوید که منبع اصلی در پست را با برچسب کردن نمایه خود و ذکر آنها در عنوان خود مطمئن شوید. مرتبط: 9 ابزار برای بهبود Instagram بازاریابی خود را برنامه های بسیاری وجود دارد که تصاویر Instagram را دانلود کرده و آنها را به رول دوربین خود ذخیره می کند، به شما این امکان را می دهد که آنها را به راحتی از آنها باز کنید. محتوا را از حسابهایی که مخاطبان را دوست دارید، در اختیار مخاطب قرار دهید، زیرا بسیاری از حسابها مزایای خود را بازنویسی می کنند و محتوای شما را پس از دیدن آنها به اشتراک می گذارند.

7. از خلاقیت برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنید. خلاقیت با تصاویر شما یک راه عالی برای پیوستن به پیروان شما است - این بسیار مؤثرتر از پستهایی است که به نظر می رسد مانند تبلیغات مستقیم. به عنوان مثال، این پست Instagram توسط FedEx را بیابید. علامت "الویس خواب بیدار" در حقیقت قدرت کامیون FedEx را به دست می گیرد. همه می دانند که FedEx چه می کند - آنها بسته های حمل می کنند. استراتژی Instagram خود بر اساس نام تجاری، و ترکیب وسایل نقلیه تحویل FedEx و کارکنان خود را به تصاویر خلاق است. این یک حرکت هوشمندانه است، چرا که بدون زاویه خلاقانه هیچ کس حساب کاربری خود را دنبال نخواهد کرد، بجز اینکه با آن ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه ها


همیار پرداز آسایش

ثبت نظر جدید